några minuter senare på samma fredag


jag har fått tillbaka min målar lust. jag har målat klart fyra småtavlor som jag började med för flera veckor sedan. sen så har jag börjat på en ny tavla. motivet är en blomma i mitt fönster:) den blir nog kul att måla den tror jag. jag hade tänkt att lägga upp bilder på det jag målat på den här bloggen. men allt förstörs i kameran! det blir inte lika fint då.
jag är snart klar med min halsduk jag stickar på. jag har som mål att bli klar med den innan skolan börjar.
ja. idag har jag åkt långfärdskridskor med linnea, erik, mamma och moster karin. det var trevligt men blev lite drygt på slutet.


tänk. en sån bra dag jag haft men endå inte är på bra humör nu. jag vill se en film så jag kan glömma min värld för en stund. jag gillar snyft filmer. det är skönt att gråta. jag vill se en snyft film, eller komedi, eller drama. garden state är jag sugen på:) jag älskar the shins!!<3 vi får se. vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0