fredag

det är svårt att veta saker när man inte vet om man vet och inte heller får en chans att göra det.
snälla ge mig en chans?-jag kan inte läsa tankar. tyvärr.
äsh. livet är verkligen upp och ner. det går som en bergochdalbana. det går snabbt att komma ner men segt att komma upp. typ.
Ibland så tappar jag lusten att försöka. det är ju svårt att veta det jag vill veta. men jag vill inte ge upp, men ibland så vill jag det för jag känner mig bara så dum. för att ha hoppats..
När är det min tur att få någon egen? jag känner att jag har väntat på det för länge, på det där speciella, det vackra har jag hört. kärleken.

minen på bilden passar för vad jag känner just nu. ingen ork alls!























ÅÅH! jag är så förvirrad nu!! jag blir snart upprörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0