lov

Det bar blivit väldigt mycket umgänge med syster Linnea på lovet.




Jag kissar på mig!!!
Dom två första bilderna blev lite misslyckade men endå så lyckade :D


Mamma ville också "mysa" med oss. fast det var ju inte det jag och linnea gjorde precis... linnea har haft lite för många slå-hanna-hela-dagen dagar på sistonde tycker jag.


Erik stängde förövrigt av all el i vårat hus igår. han skulle göra något med elcentralen (tror jag det var), jag tror det är hans projektarbete. det var kallt och bläcksvart i huset i flera timmar! och kylen eller frysen fick man inte öppna för då slank kylan ut och all mat skulle bli dålig..Fast vi gjorde det endå, men det blev ju bara mackor. så jag svält nästan ihjäl för jag hade inte hunnit äta lunch! Men det var ganka trevligt för jag,linnea,mamma och pappa satt i tv rummet med ljus tända och hade trevligt..medans erik stod och skrek åt det han höll på med för det gick inte så bra för honom, så berättade jag lite komiska berättelser jag hört på radio och pappa hade en liten "frågesport". :)

Kommentarer
Postat av: Fransson

hahah vi sitter där och snackar och har levande ljus, så hör man erik i bakgrunden...

''jävla skit, varför ska jag tappa ner allting?!''

''men varför går det inte?''

''ÅHHH jag får damp!''



HAHAH! :D

2009-02-27 @ 17:36:22
URL: http://linezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0