syskon kärlek

Just nu så är det konstnatt vid gruvan. jag har ställt ut en skulptur på en fågel jag gjort bland 20 andra vuxna konstnärer. väldigt kul förut om jag stavat fel på min beskrivning till fågeln. det står ända ist för enda. hur oproffsligt är inte det?! aja. men det är inte bara jag som har något där, några fler i klassen har det med. och några i ettan, kanske i trean. jag vet inte. Men IAF. jag skulle gå och se det. men tanken om att jag endå ska se det med klassen på torsdag övervägde och gjorde att jag inte gick. men idag så var det stora fyrverkerier och eld skulpturer, vilket skulle vara kul å se. men :/..

Vad jag istället gjorde idag var att jag bla byggde en snögubbe med Erik^^ (min bror om ni inte redan vet det). den skulle från början bara vara en helt vanlig snögubbe som erik senare skulle ha sönder med sina kompisar. men det blev senare en gris, och sen en "fjortis gris" men slutade med att det blev Linnea (våran lillasyster) som en gris. Inget illa menat! hon ser inte ut som en gris, absolut inte! men den hade samma ställning som linnea brukar så i. det var det verkligen, med handen utstickandes som en fjortis.. hihi. Linnea, du ska vara hedrad över att vi har gjort en snögubbe, bara för dig! :D
Vi tog bild på den. men dom är inte inlaggda på datorn än så "ni" kanske får se den senare. (jag vet inte ens om någon läser detta..) istället så lägger jag ut en bild på mig, erik och linnea för länge sedan. vi har ALLA förändrats så mycket! Jag älskar det här kortet på oss. :)

ballerina kex

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du skaffat blogg Hanna ;D haha. <3

2009-01-25 @ 17:35:22
Postat av: Linniz

Va kul att du bloggar! Kanske man ska börja med det.. :)

2009-01-27 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0