who doesn't call when im not home. when im not there to get the phone. who lets it ring until they know that im not there to get the phone.

Just nu är jag riktigt pepp på att åka till emmaboda. jag såg en film därifrån (tror jag) och det såg så roligt ut. men peace and love frestar mig. jag har aldrig vart på nån festival tidigare och det känns som att alla har vart på p&l här i falun. förutom jag. och jag vill också uppleva den. det känns som ett måste. men emmaboda lockar. å det blir för dyrt med båda.
åååh.
jag har besluts ångest.
jag vill tälta med jubbo och jenny, och dom ska till emmaboda. men jag vill träffa lina från sthlm, och hon ska på pl.
aaaaah.
det är iförsig billigare med emmaboda. men pl ska nästan hela falun till. och hur roligt skulle inte det vara?
aja. den som övertygar och pushar mig bäst vinner. just nu är jag i mitten av allt. men med ena stortån mer lutad mot emmboda.


skön låt.
who doesn't call when im not home.
nanana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0