denna dag har varit så bra

lite motgångar, dock. men en dag är svår att göra perfekt.
men mest glatt humör. ^^ vill inte berätta allt här på bloggen, där alla i världen kan läsa. men kan säga att jag såg en hare! på arbetsplatsen, när jag vek upp en blöt, äcklig duk. den skuttade lugnt förbi, bara tre meter framför mig!!! helt orädd! :D hahah. jag blev fjantigt glad. tur att ingen såg mig just då. (hoppas ingen stod gömd i busken. det skulle inte vara första gången)
sen fann jag ju också låten nedan idag. det är toppen :)

imorn är sista jobbdagen. gudomligt skönt(!!) men lite trist för det finns trevligt folk där. men jag är väldigt säker att jag träffar dom igen. dom bor ju alla i falun.
jobbigt att lönen inte kommer förren den 25.. jag vill ha den till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0