lyksälä #2 vackra norrland

Jag ska inte ta åt mig äran, linnea har tagit dom flesta bilderna. jag har tagit dom på henne och den på mamma.
pappa har också tagit några. på linnea och mig.






aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh. allvarligt talat! Linnea skrämmer mig! Jag kan inte kolla för länge på bilden utan få en känsla av att hon sakta dödar mig!

jag somnade. pladdaskt. (i en knott svärm) det var skönt :) jag drömde nått fint. minns dock inte vad. nånting om turkiet, eller falun. -----på andra bilden ser jag ut som frankeinsteins(?) monster.

Kommentarer
Postat av: joana

fina bilder!

2009-07-11 @ 19:59:33
URL: http://cassiopeiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack jubbo! :)

2009-07-12 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0