Okej. efter mindre än fem minuter så hittar jag låten själv!!!!

jag vet inte hur men det känns som att någon där ovan har hört min bön! Jag fann låten bara sådär!! :o
helt otroligt.
jag hade förövrigt inte så bra minne. det är en tjej som springer, inte en kille. portföljen är grå(aksnek därför jag fick upp färgen grå när jag tänkte på videon). men hon springer i en stad iaf, och viker upp prtföljen(eller ska man säga väska) och hoppar över ett staket.
vilka flashbacks jag fick nu när jag såg videon, för första gången på länge. jag har alltid önskat att jag var den där tjejen som sprang, blev jagad. det såg så spännande och kul ut.
älska

här är låten och videon. tillslut funnen :)

I LOVE!

så glad jag är ! :D

när jag springer genom skog och mark leker jag alltid att jag är i denna videon. och jag vill alltid vika upp min väska och hoppa snyggt över ett staket.

jag saknar mina musik stunder framför Ztv. jag satt där dag in och dag ut när jag var yngre. (typ mellan stadiet). jag kunde alla låtar som spelades på mtv, ztv och radio. dock är det inte så längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0