idag spikade May fast skor i marken.

Ditt namn? Hanna Fransson
Födelseår? 1991
Hur Lång är du? runt 165-167 cm
Spelar du något instrument? nej men spelade trumpet i tre år på mellanstadiet.
Dina första tankar när du vaknar? -----jag vet inte. jag bara vaknar, lägger inte mina första tankar på minnet.
Vart befinner du dig just nu? i mitt rum.
Biter du på naglarna? ja..
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? orange
har du några husdjur? ja, eller min syster har
Är du singel? ja
Vem är snyggast? i detta rum..? jag
Vem vet mest om dig? jenny, linnea eller mamma? dom vet mycket om olika saker.
Vad vill du ha just nu? fint väder, ett öde hus långt in i en skog, och en pojkvän. och en rolig dröm som jag kan skriva ner i min lilla drömda-drömmar bok.
Ditt mål i livet? att ha kul
Rädd för? att nära och kära ska dö
Hur gammal är den äldsta person du kysst? jaaaag vet inte hur gammal den personen var, 19- 20 kanske?
McDonalds eller Burgerking? jag besöker ingen av dom så ofta, så jag har inte sån stor koll. men happy mealen på donken är iaf god!
Sjunger du? ja ofta :)
Vad har du för skostorlek? 37-38
vill du gifta dig? ja jag tror det
Kommer du överens med dina föräldrar? ja oftast, kanske inte så ofta med pappa dock
Din hårfärg? blond
Skor du hade på dig idag? ljus bruna flippflopp
Vad sover du i? i natt ett lila nattlinne
Kläder du har på dig? en lila spräcklig kjol och ett svart linne
Favoritårstid: jag gillar alla årstider, men sommar är nog number one
Favoritmat och dryck? favoritmat=palt favoritdryck=iste? kall mjölk?
Hur svarar du i telefonen hemma? "hej det är hanna"
Hur svarar du i mobilen? "Hej hej (hej)." "Hallå?" "Hej det är hanna"
Sov du ensam inatt? jag har alltid sällskap, av sälle och mitt lilla hus spöke
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad var det senaste någon sa till dig? I think it was..: "jag går och lägger mig nu. Godnatt" (mamma)
Druckit idag? vatten, mjölk och coca cola
Vad är det för väder hos dig nu? svart! beck svart!
Godaste glassmaken ? jaaaa..ah vet inte.
Drömmer du mardrömmar? nej jag har svårt att kunna klassa några drömmar för mardrömmar, vissa bara mindre roliga
Favoritklädsel? färgade tajts, nätstrumpor, klänning, röda byxor.... m.m
favorit godis? choklad är gott
Hur många kuddar sover du med? två
Längtar du mest efter just nu? 24 SEPTEMBER KANSKEE!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? mitt rum. känner ingenting just nu. men troligen lite rökelse eller vattenpipa som det kan göra ibland(förvaringen av dessa saker finns i närheten av datorn).
Saknar du någon just nu? ja
Snus eller cigaretter? cigg
Vill du ha barn? ja
Längtar du till din nästa födelsedag? eh jaaa!
Är du blyg? ja lite granna ibland kanske :P
Tycker du att du har fin dialekt? Ja!
Tycker du om fester? ja
Tycker folk du är snygg? jag har hört det ja :)
Har du använt någon hårprodukt idag? ja schampo
Vad har du för planer till helgen? köpa tält, ta ut mina tåg-till-emmaboda biljetter
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? det är väl bra som det är nu
En bra film? Bolt :)
Vem får en kram? alla snälla
Vem får en puss? alla charmiga. kaninen är väl den som drog det kortaste strået <3
Sprit, cider, vin eller öl? öl
Hund, råtta eller katt? katt
Tycker du om din pappa? ja såklart! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Okej, det låter bra! Tack för tipset! Sugen att följas åt på bloglovin? :-)

2009-07-23 @ 16:19:53
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Hehe, ja eller hur!! Jag vet inte vem du menar riktigt då jhag är för lat för att kolla. Men den där gubbben tycker jag är roligast. HAHA! :-D



okej, men om du får koll på bloglovin är det bara tt hojta ;)

2009-07-23 @ 16:48:51
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: jenny

sällskap av selle? ^^

2009-07-24 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0