yester-today

jag är kär i mikus röst. när refrängen börjar i Rinne No Tsumi så får jag en varm känsla inom mig.
jag har föresten fått jobb idag. jobba kl 8-15 i tre veckor (antar jag) framöver. känns värt det när jag tänker på alla pengar jag ska få sen och ha kul med. jag vill åka till sthlm. jag hoppas jag får bra betalt (även att jag bara är 17 år....varför planerade mamma och pappa SÅ dåligt..?). jag ska prata pengar imorn. simsa är inte så läskig längre. men han är tyst. väldigt tyst. man får "läsa" mellan raderna ibland när han pratar för att förstå. men det gör inget.
linnea fotade mig när jag "jobbade" hemma igår. min rumpa var ful så den blev censurad. trosan var in tryckt i arslet. linnea tyckte att det var det som gjorde bilden. kanske. men på internet ska det inte få visas!


Bild spel på mitt och linneas stora hjältemodiga gärning(igår):





när den här bilden togs var spänningen spänd..

jag och linnea hittade VÄRLDENS! största spindel på altan. den slänge "vi" (snarare jag..) ut i skogen! URS! så vidrigt det var!! den drog på ett stort fett ägg! när allt var över kände vi oss modiga. jag tycker vi var det. eller jag iaf. som ni ser på bilderna så var det jag som gjorde allt jobb! men linnea var duktig och tog kort.

Jöbba jöbba jöbba.


Kommentarer
Postat av: JENNY

VILKEN FIN KJOL HANNA!!!

2009-07-06 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0