19 juni

Denna dag åkte vi först till en stor basar (tror jag det var), där fann jag dock inget intressant jag ville ha. Men jag blev bjuden på te där, han tyckte jag såg ut som en fotomodell. hihihii. jag faller då för allt.
Senare så klev vi på en båt och åkte ut på en flod. Det var underbart fint, sen kunde man sen bada i floden om man ville eller i havet som låg på andra sidan stranden. Jag sprang lite därimellan som jag ville. det var fin fint.Stranden var då stek het som på alla andra ställen i Turkiet, så hade man inge skor så fick man springa för livet (som en kille gör på en bild nedan. hahahahahhahahaha)

Lite bilder på hotellet sen. där vi firade våran midsommar( tror jag, jag har inte sån stor koll på vilken dag midsommaren är..) IAF. Då blev det lite turkiskt dans för mig och mamma. linnea vägrade. det var dunder kul! :D jag kände mig duktig och varje gång jag för "macarena" låten så tänker jag på när vi dansade :) <3
Sen var det en trollkarl som trollade. och en ormtjusare. jag tyckte synd om ormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0