23 juni

Denna söta gumma satt alltid vid stranden och löste korsord, alltid på samma ställe. och gick runt och pratade med folk och var allmänt söt.


En liten flicka var grymt bra på magdans! haha. hon var så söt, så hon livade upp stämningen enorm. innan hon började dansa så "sov" typ alla. när hon var klar stog alla upp och applåderade.
Yunus, en turk som jobbade på hotellet. gav mig en ros han hade gjort i en servett och kysste mig på handen! hihih. ÅÅÅH. han betedde sig så sött med mig. han sa att han älskade mig på tre olika språk. ^^ hihi. linnea hade också en beundrare på hotellet. Ali. hon fick en riktig blomma av honom. min blomma ruttnar aldrig. den är alltid fin:)
Jag frågade Yunus och Ali om dom var så flörtiga mot alla blondiner, dom fnissade då bara. det kan nog stämma. men jag klagar inte. haha. 

Sista kvällen var lite deprimerad. jag visste att snart skulle detta vara slut. jag ville inte hem till sverige.
Bilden nedan är på hela resturang/bar gänget. däribland Yunus och Ali.
Eld show på slutet av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0