i fredags tog ju erik studenten

och här kommer det lite fina bilder.

WEHOOO! studenten själv! åh lilla pojken har blivit så stor. tiden går snabbt. när man har roligt. mamma och jag har designat skylten. hon gjorde framsidan, jag baksidan (som jag dock inte har någon bild på just nu).
Kopplat & klart! EC3ELa

och så här såg jag ut på denna stora dag.

vi fick träffa minsting kusinen Vittalina för första gången. hon sov och grät. SÖT är hon.

det är så kul att träffa släktingar tycker jag. jag gillar våran släkt. hehe. lilla iris till höger har blivit så stor!:o jag tyckte hon nyss föddes, men det är tydligen 8 månader sedan. Hon var glad typ hela tiden! hon är en så goo flicka. hon ler hela tiden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0