...idag.






ibland kan jag bara vara så ful!!

jenny telefonerade och hälsade på.


sebbe är så söt att jag blir psykiskt störd.

sen var det roliga slut för en stund. mamma och pappa kom hem... ---- - -  -- - - --
ja ja- ego bilder. och detta är bara ett få tal av alla dom som togs idag. jag har mycket att bjuda på.
jag trodde dagen skulle bli en lång och tråkig dag, spenderad under ett parasoll med en hyper kanin som aldrig kan sitta still. men den blev gooood. !! en dag som börjar med att man lyssnar på sitt favorit band blir alltid bra. så är det helt enkelt.

jag har då en lång rygg!! om-g! hah!

Kommentarer
Postat av: linezza

haha, på den andra bilden uppifrån så ser det ut som om du röker på och vill vara cool och gör ''hårdrock'' tecknet, men misslyckas totalt!

hahah ;p

2009-06-10 @ 15:32:41
URL: http://linezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0