människor

många vill se världen genom sevärdheter, som eiffeltornet, kinesiska muren(ja den vill ja dock också se), gamla slott, ruiner, kända platser. jag vill mest av allt träffa människorna. lära känna dom. ta reda på hur det är att bo där dom bor och leva som dom gör. upptäcka alla olika vis man kan leva livet på. världen har så mycket att erbjuda. det finns så många olika platser, med så många olika människor som lever på så många olika sätt.
jag vill träffa människor från många olika kulturer. och lära mig prata deras språk. men sånt är svårt.
jag tycker människor är intressanta. på tv kanalen travel&living så har jag två favorit program. little people, big world och john and kate plus 8 kids. jag tycker det är jätte kul att kolla på dom programmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0