redovisning av sitt egna projekt på gruvstugan


Mina tranor som jag har vikt. sammanlagt gjorde jag väl lite över trettio tranor. dom ovan, som jag redovisade, är vikta i tyg. resten av tranorna var min "skisser". jag vill göra någonting av dom..men vad? var kan jag sätta upp dom? jessika kom med barnsjukhus som förslag men det låter för kul för att vara sant... Men jag kan väl pröva och se om någon vill ha dom.. ja, hoppas. annars så ligger dom bara och samlar damm. jag vill inte slänga. 
Jag är iaf väldigt nöjd över mitt arbete! :D

dom är bla gjorda i tidnings papper, bakplåtspapper, duk, tyg, overhead papper, ståltråd, kartong m.m...

Dom andra i klassen gjorde detta:
 -  -  -
milena - robin - rebecka - alex
 -  -
jessika - sara - gustav
 -  -
erik - matilda (ej klar) - felix
 -
mikaela - frida (ej klar)

Va duktiga vi alla är. det blev många klick bilder, nu har ni er nått att roa er med.
det ska bli extra spännande att se hur matildas och fridas projekt blir när de är klara. hihi.

vi var och såg treornas vernissage idag också. det var helt otroligt bra! så snygga saker! tog dock inga kort på det.
nästa år är det vi... iih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0