88.80 fm

Idag har jag målat klart tre tavlor. och jag blev nöjd med alla! det är kul när kreativiteten tar fart.


är tråkigt nog inte så nöjd över vasen. den känns ofärdig. men jag vågar inte göra om den. i alla fall inte nu när den är blöt. jag vill inte riskera att det blir sämre. men förövrigt är jag hel nöjd med tavlan! jag har hållt på med den i flera veckor. och äntligen så är den klar. det är en vas med plast blommor jag har i mitt fönster.



den här gjorde jag egentligen klar för några veckor sedan men jag gjorde lite fin justeringar idag. och det gjorde susen. först så gillade jag den inte, men nu så gör jag det.
den här målningen började med att jag skulle måla av sebbe. men det gick inge bra pga att han inte kan sitta still nog länge. så det blev ett hus. orginellt nog.



doktor glas tänker jag. jag lyssnade på det när jag målade tavlorna. den var inte SÅ tråkigt som jag trodde.


lite av det jag har på väggen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0