hör med hjärtat ditt. då ska du förstå

jag skulle gärna vilja leva som pocahontas. så fridfullt. att leva så nära naturen. när jag var liten ville jag vara henne. jag brukade också drömma om att jag var en vår fe som kom med våren. naturen är så fin och skön att vistas i. 
på grund av allt tänkande blev jag sugen att gå ut till nån djup ur skog och bara vara. gå runt i ljuset från solen som glimtar fram mellan tallarna. se på den gröna marken med mossa och stenar. och bara lyssna på naturens röster. djuren. vinden. och mina andetag och steg genom skogen. och sen efter det sova över där. i ett vind skydd. eller bara sitta kvar tills solen går ner. skulle man sova kvar i tält så ska regnet falla på natten, så man kan vaggas till sömn av regnet som slår på tält duken. sedanpå morgen så ska solen skina och marken vara fylld med dagg.
det skulle dessutom bli fina kort.

Kommentarer
Postat av: Johanna

skogen är vacker ja, beställ biljetter den 28 juli 15,23 eller nått sånt, och hemresan den 2 aug typ halv 10. du ser ju vad de finns för priser på sj.se, men visst kan jag guidea igenom det där mer, vi får ses..

2009-05-05 @ 12:40:55
URL: http://cassiopeiia.blogg.se/
Postat av: hanna says: INGET JÄVLA SKITSNACK!

svar: haha! dock är det inte jag som har skrivit texten, men rolig är den! :D

2009-05-05 @ 15:20:20
URL: http://ingetskitsnack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0