sbeaasjisde

jag vill sova. jag drömde och allt var perfekt. allt var som jag ville att det skulle vara. såklart. jag hatar. hatar. hatar. hatar. okaj, jag är på depp humör. sur och arg på mig själv och mina drömmar. vad jag vill. jag vill inte inteinte.
kan ingen bjuda med mig på nån fest. jag vill bli full och släppa loss. ha kul. inte som igår kväll. stunden blir vad man gör den till. jag gjorde den till en tråkig. jag var bara inte på humör.
jag såg saker som fick mig på sämre humör. eller jag såg en sak. jag vill bara lägga allt bakom mig!!!!!
jag ska finna moraltantens myspace om hon har en. hon fick mig att nästan börja gråta igår. det var en stor klump i min hals. men jag stretade emot. ångrar mig lite över det. jag skulle ha släpp den ut. för nu är den kvar. förvandlad till en stor deprimerad känsla. jag har inte flinat någonting idag.
men kvällen hade sina fina stunder. tack för dem. jag träffade på nya vackra människor också. tack för dem. jag kunde öppna mig för dom. det gjorde saken lite bättre. lite

moraltanten var bra
francis var också bra
breakfast in berlin med. men jag såg inte dom. men jag vet att dom var bra
jag köpte deras singel!! dock inte de två förstas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0