she bop


jag gillar cindy lauper. hon är så söt! på utseendet och stilen! älskar hennes små kända moves ^^
hon är cool. låtarna är också helt okej bra :)
she bop, tror jag om jag fattat rätt, handlar om onani ^^
hahah tänk om jag uppfattat detta HELT fel




true colors känner väl alla till. fast de flesta kanske när ane brun sjunger den. hon gör den så sjukt bra!
men det är ju cindys låt från början. och hon gör den också helt underbart bra! fast hon är så mycket sötare^^ och jag gillar videon skarpt:)


hon har gjort så många låtar jag känner igen men inte visste att hon hade gjort. hon är bättre än vad jag trodde.
andra exempel time after time och I drove all night. lyssna på henne.

Kommentarer
Postat av: Diana

love you too <33

2009-11-15 @ 19:12:21
URL: http://brokendaim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0