BB parallel world kom på posten idag!

efter bara tre dagar fick jag an cafes senaste album!! :D Jag är så glad!!! jag har verkligen BARA lyssnat på det albumet sen jag kom hem, vid fyra. tror jag hunnit lyssnat igenom det fyra och en halv gång. nått i den stilen. just nu lyssnar jag på en av favoriterna- alone.


*host*...ja..!
eller rättare sagt *grymt*, *nöff*.. jag grymtade för att visa min lycka. inte skrika högt som en stucket gris, nej jag grymtar som en stucken gris. Inte med flit dock! ....det bara blev så i all glädje. jag visste inte hur jag skulle reagera. så det blev vad som kom. xD

Här kommer några bilder på det snygga albumet xd im in love with these guys...

åh gud.. är dom inte gudomliga? så snygga!



snyyyyyyyyyyyyyyyyyggt.

cd skivan är ju typ det snyggaste! IM IN LOVE!

dvd skivan. SOM JAG ÄN INTE KOLLAT PÅ, KOM JAG PÅ NU! :O OMG!

haha. NYAPPY!

<3

Den fanns en tre sidor lång bild på massa söta saker och flygande bandmedlemmar ^^ men den var så lång så jag kunde inte ta kort på den. kanske skannar in den sen och det funkar..
man fick med ett häfte men lyrics till alla låtar på japanska OCH engelska ^^ NAAAJS!


Nu blir det väl sova, tittandet på dvd får jag spara tills imorn. då har jag något smarrigt att se fram emot! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0