jag har så mycket harajuku bilder på datorn så jag vet inte vad.

Här är bara bilder från Dropsnap <3



Känner ni som jag? En STOR shoppa kläder lust!? :D
det är kanske inte så bra att jag kolla runt på sånt här. jag vill bara köpa köpa köpa. men det är ju så roligt och inspirerande så att det svämmar över!!
och är man kille så ska man inte klaga på att det finns lite kläder för killar. killar kan allt som tjejer har (ja mitt jrock lyssnande har väl påverkat denna åsikt) men kanske använda dom på ett lite annorlunda sätt och kombinationer.

åh.. ja. här är min dagens outfit. kanske inte så inspirerande som dom ovan, men det betyder inte att det inte är snyggt!! :D Haha!
<3
som Robin säger, "Jrock är Hannas nya svart i livet!" ^^ jag missuppfattade det först, men nu när jag vet vad det betyder så stämmer det!


Kommentarer
Postat av: johanna

snygga outfits! och du är sjukt söt i lugg ju.:)

2009-09-01 @ 18:36:06
URL: http://cassiopeiia.blogg.se/
Postat av: Diana

Hehe snygging :)

2009-09-02 @ 13:32:39
URL: http://brokendaim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0