jag sitter ner när jag kissar

jag mår bättre nu efter mitt värsta skolfoto någonsin(!). ingen annan tröstar mig så då får jag väl göra det själv. och nu känns det bättre. jag kan inte göra nånting åt det fula kortet. hela falun ska se det och jag kan inte gör nånting åt det. jag fick det inte heller. MEN MEN. Jag är patetiskt, alla blir verkligen missnöjda över sina skolfoton. men jag har aldrig blivit det på riktigt, förren nu. Men jag ska skita i det. det är bara patetiskt att grubbla på det.
men pga detta så missade/sket jag i magdansen. bajs också.

och så förstörde jag det fina med min miyavi tröja. jag såg dålig ut i den. jag säger inte att jag såg ful ut, jag såg ut som en pojke. bajs också!

men jag ska se det positiva i kortet. jag hade fina ben och fötter :)




IALLAFALL! jag är ju på bättre humör nu. detta är en sak som gjort mig glad XD HAHAHAHAAHAHAHAH

http://www.manligsarbarhet.se/viewer.php?id=24ace34bd3aa350bb0a7d8af819909883342c0a2
(det kan vara min kusin. men jag är inte säker. han är iaf sjukt lik honom. typ samma keps, svårt att se..)


Kommentarer
Postat av: syster

då blir du säkert glad av den här också..

http://www.manligsarbarhet.se/viewer.php?id=6d62b7f22d6fd176b52bb50883c5dc0ccbd0e0b8

2009-09-28 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0