och han hade rosa skor på sig! :D


I går, när musikarna hade sin nollning på stan så gick Peter Siepen förbi!!! :D Jag tror han ska göra någonting på nån bar i stan nu i helgen, men jag vet inte var. jag vet bara att jag inte ska se det men jag vill det så gärna. han är ju bara för go den killen :D Jag älskar hans outfits. han är så egen.
han hade dessutom rosa skor så sig igår! illrosa! sånna skor som jag vill ha! jag tänkte att jag kanske skulle gå fram och fråga var han hade köpt dom men jag pallade inte (vågade inte med andra ord). jag och nadine m.f satt kvar istället och bara följde han med blicken. han såg ut att ha det så skönt att inte bli störd i sin lilla gång :)


jag minns när han var med i rocky och drago. det var roliga tider det!
det var då mitt favorit program. jag tror jag såg varje avsnitt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är sjukt cool den snubben

2009-09-13 @ 12:45:51
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0