final!! oooouuuh!

Ikväll är det final i Paradise Hotel!:O Ojojoj! Rafflande! Jag hejar på Jackie!! :D
Min allra största favorit är Cimon men han är tyvärr ute ur leken :( Buhu.
(Jackie röstade visseligen ut Cimon, vilket gjorde mig aggressiv på henne, men jag har lagt det bakom mig nu . Hon spelar ju spelet som alla andra och hon gör det bra, vilket gör henne till en värdig vinnare).

Men jag gråter inte floder om någon annan vinner, bara det INTE är Franscesca (har man åkt ut en gång så är man inte en värdig vinnare!) och Pontus (han syns aldrig till.. Han gör ingenting. Han är ingen "årets paradis-vinnare"). 
Erica är jag lite osäker om. Jag gillar henne, har ingen aning varför, för egentligen så borde hon inte vara värdig att vinna pga, som de andra deltagarna säger, att Erica inte har spelat spelet. Hon har bara flytit igenom allt på smör. Men jag har endå inget emot henne..






...Om någon undrar varför jag följer Paradise Hotel så intensivt så är det för att jag förut ville se vem Cimon var (en kompis i min klass har gått i samma klass som honom) och det ledde till att jag fastnade.. ^^ hihi.

Kommentarer
Postat av: Tiiwh

Svar Precis :]

Så vad lyssnar du på förutom Miyavi och LM.C då? :)

2010-02-02 @ 22:08:19
URL: http://tryphosia.blogg.se/
Postat av: johanna

vafan hanna!=`! kollardu seriööööst påredära lr?

2010-02-05 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0