vila i frid

jag hittade av en slump en killes bdb som blev mördad i lördag/söndag natt i göteborg. han blev knivhuggen av ett gäng ungdomar när han stod i bankomat kön. HEMSKT! jag kunde inte sluta kolla runt på hans och hans vänners bdb. varför händer något sånt här!? jag är ledsen nu..:( han blev bara 24 år, hade inte hunnit upplevt livet än!
på aftonbladet så skrivs det att gärningsmannen/männen troligen inte kände honom.
det kunde ha hänt vem som helst.
Varför gör vissa världen till en sådan hemsk plats???!!
jag tänker tillbaka på vad jag gjorde när han blev knivhuggen. hur ovetande jag var då, om vad som hände på en gata i göteborg.. hur en 24 årig kille, som trodde han skulle festa och ha kul med sina vänner den kvällen, blev mördad.
han var en fin kille!
vila i frid.


en av hans bästa låtar var Broder Daniel - Shoreline.

Kommentarer
Postat av: systääär

vad heter hans bbd?

2010-02-19 @ 21:10:27
URL: http://goddamnmaddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0