X

Jag var den enda som hade anmält mig till magdansen(jag känner mig mobbad..) så jag kommer inte dansa det denna termin:'( Mitt andra handsval var modernt men det har ju börjat för flera veckor sedan så det är försent för mig att hoppa in D':
Jag lyssnar nu på X av titiyo och längtar efter att få dansa modernt. Det är den finaste dansen som finns! Det är magiskt!
http://www.youtube.com/watch?v=RkOtQuS3gCA

 

För länge sedan var jag på en mässa där jag plockade på mig tusen broshyrer om miljoner olika saker man kan göra efter gymnasiet. Jag försöker kolla mig igenom blad efter blad..
Det svåra är inte att hitta nånting som man kan tänkas vilja göra efter gymnasiet, utan det svåra är att välja ut EN sak att börja med att göra!! :o
Det finns så mycket att välja på..

 

Idag var jag på modevisning på skolan!:D Det var roligt!^^ Tre st från klassen var med och det var AWSOME! Det hette Unishow.

 

Jag tror jag ska sova nu.. jag är helt sluuuut efter denna dag! Jag har stått upp hela sketna dagen, har träningsvärk enda upp till knäna. Jag har haft textiltryck hela dagen, vilket är ett sjukt roligt ämne!!:D ..men idag var det en pain in the as. Vi gjorde rapportering(tänker inte förklara vad det är..) och jag svor en gång. Jag svär inte! Aldrig!:o

 


Kommentarer
Postat av: Petra

svar: ja salem var riktigt bra! :)

2010-02-06 @ 23:18:35
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0