babyrockers!

dessa tre barn är såå sjuukt grymma!!

helt obegripligt bra killen nedan är!!allvarligt. så söt:D

barnens språk är ett mystiskt språk.
Han är så himla adorable!!!! xD <3


Och denna kille är också enormt grym!
:O
Bara fyra år och helt insane på trummorna! och låten han spelar är Chop Suey av System of a down. den är ju inte den lättaste kan jag tänka mig.
(det gick inte att bädda in youtube klippet. men se den ändå!)

bara för att den ovan inte gick att bädda in så tar vi en till.
fast en mimare.

HAHAHAH XD
jag smäälteer av söthet!! sån inlevelse!! xd<3


:')

Kommentarer
Postat av: Lucinda

RE: Oh tack så jättemycket X'3 Cosplayar Yuuki Kuran från Vampire Knight (min favorit anime!) :D



Jag gillar Tears också jättemycket !! den är så sorglig och vacker ;w; ... fan alltså, jag börjar nästan gråta varje gång jag ser dem live när Hide är där (TwT)

2010-01-10 @ 18:36:53
URL: http://kirakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0