länge sedan.. nians skolavslutning.


jag vet att du inte läser detta. men jag saknar att vara med dig.
jag vet inte vad som har hänt.
jag bara är så. glider lätt ifrån mina vänner, även de som jag älskar att vara med så mycket!
det hatar jag med mig själv. sånt gör så ont.
<3



jag har kommit på nu att jag borde ha lockigt hår igen. jag är så mycket vackrare i det!! :O XD


jag vill ha lockigt hår....!!! bröööööl!! D:

men. först och främst vill jag skaffa rasta flätor! :D hihi.
nån dag..I ÅR! jag måste skaffa det i år! yey.

 

såg nu. JAG HAR EXAKT SAMMA TRÖJA PÅ MIG NU SOM PÅ BILDERNA!! :O
Hahah. gud va jag växer mycket då.


Kommentarer
Postat av: Carl Robin

Och du och jag ska crazy.hair.day! ;D

2010-01-09 @ 18:59:15
URL: http://carlrobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0