En vecka kvar till LM.C konsert!!!! :D

jag måste börja lyssna in mig på deras nya låtar :o



Miyavi har en tävling där man tävlar genom att spela nån av hans låtar på gitarr. man vinner något exklusivt + möjligtvis något ännu mer exklusivt! jag kan bara drömma om vad det är! ..det coolaste var om man fick träffa självaste han! ensam! ..ooooh. jag tror det är priset! många kommer tävla. dock inte jag, jag kan inte. pallar inte lära mig, fast det skulle ju vara nånting. ..men nej, tror inte det. :(

tääänk att få snacka med miyavi... ^^ iiiiiih! :'D
nä jag kommer bli avis på den som vinner.. urs. det är jobbigt att vara avis. precis som att vara avis på foki som är i Japan nu och härjar runt. fy, jag vill också.. MEN aja. sånt är livet.
nu är jag sjuk och måste sova men vill inte för ibland kan det vara det tråkigaste som finns. speciellt om man är förskyld för då gör det bara ont..
lov har jag börjat få idag också. och mycket läxor.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0